Vågar man hoppas eller???

Sol ute idag.. men vågar man hoppas på att sommaren är på väg nu eller??
Sist man hoppades på det så kom det ju as mycket snö.. så jag tror fan att jag lugnar mig med att hoppas...
Idag blir det tvätt kl tio... min lilla hjälpreda Engla kommer nog hjälpa till.. hon är duktig när hon vill hehe samma sak gäller självklart Kevin..
Idag vette fan vad som händer annars... Mannen slutar jobba fyra, sen snackade han något om att dra och handla... så vi får väl se hur det blir med det..
Kevin ska till sin pappa kl tio ikväll om jag inte kan få tag i hans farmor... Engla blir ju hämtad idag av hennes pappa.. Hon längtar kan jag meddela er.. hehe... Hon var snabbt uppe idag och tog på sig finkläder,, han fyller ju idag.. Hon har t.om satt i ett hårspänne i håret.. sååå fin så.. hehe..
Just nu är jag rätt så pigg iallafall.. men det hinner ändra sig,, det lovar jag... slöheten kommer nog slå in när jag ska ner till tvättstugan.. men det är ju bara att bita i det sura äpplet och ta tag i det..
Nä nu börjar ungarna tjata och tjafsa så jag kommer väl tillbaka senare..
BYE BYE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0