underbara psyket...

Jaha idag var man hemma igen från skolan eller vad man kan säga... mår inte bra idag i mitt psyke dirket.. men bara att gilla läget.. tyvärr.. Jag ska träffa psykologen på Tisdag och då hoppas jag att jag kommer kunna få hjälp... bara att hålla tummarna...
Imorgon så ska snuttan till sin pappa... han fyller år imorgon och ville ha henne då.. inga problem för mig... rätt skönt att kunna vara ledig en HEL helg och inte bara lördag till söndag.. för på söndag får jag hem grabben igen som är hos sin pappa varannan helg.. och sen är det full rulle igen på måndagen.. suck.. eller näää det blir det inte.. för jag har möte på måndag och sen på tisdag psyk.. ås då är jag ledig. skööööönt..
Idag blir det att bara slappa och ta det jäääävligt lugnt.. orkar inte göra så mycket faktist..
Nä nu slappa och sen slappa ännu mera...
Kmmer igen senare...
BYE BYE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0