Tvätten...

jaha nu har man börjat tvätta, eller ja det började jag göra kl tio..
En gring ung******* har man oxå.. fy fan vad jag hatar att vara mamma ibland asså... önskar jag kunde vrida tillbaka klockan ibland oxå.. inte för att jag önskar bort mina barn, nej nej verkligen inte men det är fan inte lätt att vara mamm ibland.. så ni som INTE har barn och vill ha.. vänta om ni är unga.. för det är INTE EN DANS PÅ ROSOR.. det ska ni verkligen veta. hua mig asså..
Men snart snart snart så drar Engla till sin pappa... skönt att bli barnledig från henne iallafall en vecka... Kevin han är hos en kompis och kommer hem kl sju ikväll...
Nä nu ska jag muta min dotter till att bli snäll.. Chips is the shit ;) mohahahahhaa..  :P
BYE BYE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0