Tatto dagen är HÄÄÄÄÄR :D

Magen kurrar.. vill inte äta just nu.. ska snart upp på Hallsberg och göra Pewes osäkert med systern min.. sen blir det tattoo time :D som jag har längtat asså.. ni kan inte ana hehe...
Men gud vad PAIN jag kommer få.. men SKIT samma.. för det kommer bli såååååå snyggt :D
Idag när man gick upp så var det INTE värst roligt att se att snö helvetet faller igen.. suck....
Men men NÅGONGÅNG blir det sommar och sol iallafall.. hoppas jag på iallafall.. men just nu känns det väldigt låååångt borta...
Bloggandet går väll si så där känner jag... tyvärr.. men det är ju pga att jag är helt slut när jag kommer hem.. jag orkar fan knappt titta på datan.. jag bara slänger av mig kläderna och slänger mig i soffan... skööööönt.. hehehehe.
Orkar knappt göra kaffe för fan och då är det ILLA :S
Igår fick jag hem en halv gris :D så nu jävlar har jag kött i frysen kan jag lova er.. och det känns UNDERBART... Nu känns mitt liv så där underbart igen.. som det ska göra :D
Så nu får vi se hur länge det kommer hålla i sig.. :S
Snart dax att fixa iordning sig och knalla upp på Hallsberg och fika först och sen tattoo :D wwwiiiiiiieeeeeee :D ÄÄÄÄÄÄntligen är tattoo dagen här..
Slänger väl kanske ut ett kort på hurdet ser ut efter 1:A sittningen sen :D men bara om NI är snälla  :P
hihihi..
SEE YA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0