sooooooool..

fasiken vad skönt det är med solen nu asså.. nu kommer dessa vårkänslor igen... niiiice :D
Syns bara att det är lite kallt ute bara... Jag har sådan lust att hitta på något..men vad??? Mmm det är ju liksom frågan...
Kevin är hos en kompis.. Engla ligger och sover en sväng i soffan och mannen ligger och sover i sängen.. bar ajag vaken :( boooooring... visst jag skulle kunna passa på att vila lite jag med.. men orka liksom.. jag vill hitta på något ju...
Idag var vi iallafall en sväng till min pappa... Så Engla fick träffa honom en sväng.. och hon kände igen sig sen vi var där sist och då snackar vi om att vi var där sist för ca 2 år sedan eller nåt sånt... lååång tid.. men Engla kom ihåg att pappa har en katt.. Och hon busade med pappa.. eller ja... ville busa men vågade inte riktigt.. hehe..
Nä nu ska jag kolla om man kanske kan åka någonstans..
SEE YA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0