Slappar söndag...

Jaha så vad ska man hitta på idag att göra då??? Det är ju sjukt fint väder.. då vill man ju liksom inte sitta inne... det blir att kanske åka till mamma en sväng idag iallafall och hälsa på en stund..
Imorgon börjar allvaret igen.. upp tidigt.. lämna Engla på dagis kvart över sju så att jag hinner till bussen.. men det ska gå kanon bra.. Känns lite jobbigt bara då man inte är van att gå upp så tidigt.. och så ska man försöka få i Engla frukost.. hmm.. det ska bli roligt att se om hon äter.. visst äter hon frukost men inte så där SÅ PÅ liksom.. men det ska väl oxå gå bra.. Kevin stackarn får oxå gå upp tidigt pga att jag måste vara på dagis med Engla kvart över sju...  Hans fritids är inte klart än heller.. :(
Funderar på att ge honom en nyckel iallafall.. så han slipper gå upp såååå tidigt och sen att han slipper behöva stå ute så pass länge innan skolan börjar.. han börjar ju kvart över åtta.. Vill inte att han ska behöva vara ute och frysa ju..
Men vi  får se hur man gör...
Nu ska jag facebook nörda som vanligt och dricka upp mitt kaffe.. och självklart ta en cigg..
SEE YA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0