Mitt svarta mörka hjärta...

det känns som att mitt hjärta inte längre tillhör den röda sorten något mer.. Känner att ett hat växer så något enormt inom mig... Mitt hjärta övergår från rött till svart..
Men men .. skit samma.. Kärringen ringde idag iallafall*äntligen* men det gick inte så bra som jag ville men det blev ju inte värre heller.. eller bättre... vet inte hur jag ska kunna pussla ihop allt med tiderna och barnen??? Det funkar bara inte..  sjukt sjukt... Men imorgon så skiter jag i att åka till Kumla... Jag har fan inte tid till det.. så jag får ställa in IGEN på onsdag... och åka till Kumla då istället... eller ja jag tänker så nu iallafall.. sen vet man ju inte hur allt blir... Men det återstår att se senare...
Nä snart är det sovdax för grabben.. och jag ska försöka pussla ihop hur jag ska kunna lösa denna vecka med möten och barn..
FUCK OFF!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0