intresserade?? ;)

Jag vet att en del är intresserade av vad jag gör just nu i Kumla.. och jag ska förklara en dag när jag väl orkar.. Jag är heeeelt slut om dagar när jag kommer hem.. har inte blivit van.. men det kommer väl.. skönt att ha något att göra om dagarna iallafall.. :D
Ska snart knalla upp på Hallsberg och sätta mig på bussen till kumla och börja min dag.. idag kommer jag komma hem seeeeent :S men det får gå.. Kanske slänger in ett inlägg ikväll men kan inte lova.. som sagt.. jag kommer vara heeelt slut.. så ni får tålas längre ;)
SEE YA!!!!

Kommentarer
Postat av: jenny

kan tänka mig att du är trött när du kommer hem! vi kan väl bestämma nån dag att du kommit till mig och käkar lunch =) puss o kram

2011-03-17 @ 17:42:21
Postat av: pilli

Ja det tycker jag låter som kanon bra idé :)

Sorry att jag inte har varit så duktig på att svara på sms men det har varit sååååå mycket just nu... men jag hoppas du vet att jag ölskar dig ändp ;) hehe

<3 <3

2011-03-18 @ 10:22:56
URL: http://besegrade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0