Inläggning...

Känns det som att jag skulle behöva just nu.. Har precis kommit hem från Psyk snacket.. visst det gick väl rätt ok men ändå inte.. Fick iallafall en ny tid och fick med mig en massa pappaer jag ska fylla i så dom kan bedöma om jag behöver läkarvård eller inte.. känns ju bra eller inte.. jag vet faktist inte... Men hon tar iallafall tag i saker och ting.. och inte bara snackar... Känns skönt med lite proffs hjälp eller vad man ska säga.. men ni fattar iallafall..
Nu har jag satt på en kanna kaffe och ska slurpa i mig det och sätta mig ner med denna pappershög och fylla i... se hur lång tid det tar... Imorgon blir det att åka in till Kumla iallafall på villmer.. Ska bli intressant... Pappa kommer komma dit och bjussa på kaffe så det är ju nice... det var över 6-7 månader sen jag träffade honom.. fast vi bor så pass nära.. han bor ju i Kumla... hehe.. men vi har ju liksom inte den kontakten en pappa och dotter ska ha utan det är mest vänskap.. eller nåt sånt.. men men.. Han finns iallafall i Kumla om jag vill hälsa på honom.. ;) hehe
Nä nu off en sväng.. kommer in senare en sväng igen..
*POFFFFFFFFFFFFFFFF*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0