Halva är klar :P

Fasiken så skönt det känns med att halva tattoo är klar :D Sjukt underbart..
Hade roligt som bara den igår när jag satt under nålen.. det var hur nice som helst.. Visst gjorde det ont på vissa ställen men inget man dör av direkt :P hehe..
Kenny ville inte tatuera mer igår efter konturerna pga att jag blev så svullen.. så vi lugnar oss lite så jag får läka ordentligt och så.. Men jag hade nog klarat av att göra hela.. :D men skulle nog få jääääävligt ont hehe men men.. nu så blir det läkning iallafall och så kör vi nästa månad igen.. låååång väntan kommer det bli iallafall.. men men.. bara att härda ut liksom.. finns inte så mycket annat att göra..
Jag har inte fört över bilden än från mob till datan men det kommer.. så då slänger jag ut bilden här på bloggen så ni ser hur det ser ut just nu.. men det kommer bli sååååå bra när det är klart :D
Snart kommer nog mannen hit iallafall :D saknar honom som faaaan gör jag...
På måndag rullar det på igen i Kumla... ska faktist bli roligt :D Jag har ju både pappa och min faster där som jag fikar och röker och snackar en massa skit med :D underbart hehe..
Sen är det ju så skönt att göra något om dagar.. så slipper man bli så jävla irriterad på ungarna.. Engla får gå på dagis om dagarna.. som tröttar ut henne.. hehe... Kevin kommer förhoppningsvis få fristids eller vad fan det heter.. hehe.. Men det är ju inte klart än.. blir så irriterad på kommunen så att säga.. Jag fick vänta i nästan 1 vecka innan alla papper kom.. som hon sa skulle komma i måndags.. men ICKE.. jaja kommunfolk säger jag bara... *fuck you*
Men det blir säker bra.. förhoppningsvis.. jaja nä nu ska jag dricka mer kaffe..
BYE BYE.... Och jag lovar bilden kommer komma upp här senare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0