Frågorna..

Som jag skrev förut idag så skulle jag svara på en del frågor... papper som jag fick av psyk... sagt och gjort så gjorde jag det och det tog ca 15 minuter.. och där kan vi snacka frågor asså... När jag kollade sen efter jag hade svarat på frågorna så tänkte jag för mig själv.. SHIIIITTTT dom kommer fan slänga in mig på psyket i ett vitt rum med tvångströja och kasta nyckeln :S men det gör dom ju inte*Tur* dom vill ju veta sanningen så att dom kan hjälpa mig på bästa sättet.. så  nu har dom fått heeeelt ärliga frågor och så får vi vänta på domen.. vad jag kommer få för hjälp eller jag kanske är normal :O hahaha.. eller INTE :P nä normal är jag inte iallafall det vet jag och det är jag stolt över.. så de så :P
Nä nu in i en dusch och snart sängen.. blir en tidig morgon för min del imorgon.. sätta sig på bussen bland alla fjortisar och se coool ut :P hehe...
SEE YA!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0