Borta med vinden..

sitter här hemma och väntar på mannen.. han har man kranppt träffat dag :( miss him <3
Han kom över en snabbis förut efter jobbet för att hämta en sak sen drog han :( så vi får väl se när han kommer hit igen... innan han drog så sa jag.. syns seeeeent kväll.. hehe.. så nu ska vi som om jag får rätt eller inte.. ;)
Idag har det inte hänt så mycket.. slappat mest... kollar på en massa skräckisar.. sen på eftermiddagen var mamma och hennes vännina över en sväng och kolla in Oriflame katalogen.. så mamma beställde lite denna gången med :D
Jag funderar på att ha ett Oriflame party nu på lördag eftermiddag.. typ runt fem- sex tiden..
men jag ska fundera lite mer på det... så får vi se hur det blir..
Nä nu slappa och vänta in mannen..
SEE YAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0