allvarligt asså..

Asså vad är det med ungar ibland asså?!?!?! Jag blir fan galen på mina ungar... ALLTID bråk.. ALLTID tjafs.. ALLTID är det något som inte är bra osv.. Inte en enda lugn stund asså.. full rulle hela jääävla tiden.. jag pallar snart inte längre och då menar jag verkligen det.. SUCK..
Imorgon blir det tvättdag för min del.. mindre roligt det med men jag måste tvätta.. och ha ungarna hemma.. kul kul.. det är ju tur att Engla tycker om att tvätta så hon brukar alltis hjälpa till.. skönt det hehe.. Kevin kommer nog vara ute hela dagen imorgon.. men det återstår att se imorgon.. annars kommer han vara hemma och reta Engla som vanligt... ja Engla retar ju självklart hon med... så hon är inte någon ängel direkt.. det ska gudarna veta...


Nu ligger iallafall mina monster.. sååååå skönt asså.. egentid som gäller nu för min del.. Skulle behöva hoppa in i en dusch men det pallar jag fan inte nu.. kanske senare.. 
Mannen är iväg i sin vanliga tur så här på kvällen... Får se när han dyker upp sen då.. sent antar jag..
Nä nu glo lite på tv eller film..
SEE YA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0